وبلاگ پزشکی و سلامتی

خواص مواد غذایی و تناسب اندام

وبلاگ پزشکی و سلامتی

خواص مواد غذایی و تناسب اندام

  • ۰
  • ۰
       مدل آرایش چشم نوروز ۹۶ جدیدترین آرایش چشم مد نوروز ۹۶

 

آرایش چشم میتواند انواع گوناگونی داشته باشد اما باید بدانیم که درست انجام میدهیم یا نه.

 

امروزه تکنیک های آرایشی به قدری زیاد است که ممکن است در آن ها گم شوید. اما تکنیک هایی که در این مطلب آورده ام یکسری اصول آرایشی پایه هستند که کمک می کنند تشخیص دهید چه نوع آرایشی به اعضای صورت تان می آید.

 

آرایش چشم عمودی

آرایش چشم عمودی‎

 

این تکنیک آرایشی برای چشم های باریک تا معمولی مناسب است زیرا چشم ها را درشت تر نشان می دهد. این مدل آرایش را می توانید هم برای مهمانی های شبانه و هم روزانه به کار ببرید. فقط باید مراقب انتخاب رنگ ها باشید. روزها تنها یک طیف رنگ استفاده کنید اما شب ها می توانید از رنگ های متضاد استفاده کنید. این قانون ساده را به خاطر بسپارید: سایه تیره تر باید در گوشه خارجی چشم استفاده شود.

 

آرایش چشم افقی

آرایش چشم افقی‎

 

این سبک آرایش برای خانم هایی که چشم های گرد و بیرون زده دارند مناسب است.همینطور که از اسم این سبک آرایشی پیداست سایه ها به شکل افقی کشیده می شوند و چشم ها را کشیده تر و بادامی شکل نشان می دهد. می توانید از مداد کانتورینگ و خط چشم مایع استفاده کنید.

 

 

آرایش چشم کلاسیک

آرایش چشم کلاسیک‎

 

برای این سبک آرایشی هم از تکنیک افقی و هم از تکنیک عمودی به صورت ترکیبی استفاده می کنیم. در تکنیک آرایش کلاسیک از یک رنگ استفاده می شود.

 

 

آرایش مدادی چشم

آرایش مدادی چشم‎

 

آرایش مدادی به تصحیح همه مدل چشم ها کمک می کند. کانتورینگ را بر اساس مدل چشم های تان روی پلک بالا و پایین بکشید و با دقت سایه بزنید. قلموی سایه باید سفت، صاف و محکم باشد. می توانید در این سبک آرایش داخل چشم ها مداد بکشید.

 

 

آرایش چشم اسموکی

آرایش چشم اسموکی‎

در این سبک آرایشی باید دقت زیادی در سایه کشیدن و ترکیب رنگ سایه ها داشته باشید. آرایش اسموکی کلاسیک را هم شب ها و هم روزها می توانید به کار ببرید. البته برای شب ها بهتر است رنگ های گرم استفاده کنید. اگر می خواهید یک آرایش اسموکی دراماتیک داشته باشید بهتر است از رژلب های رنگ لب استفاده کنید تا آرایش صورت زیاد غلیظ نشان داده نشود.

مدل آرایش چشم نوروز ۹۶

  • ۹۵/۱۲/۲۰
  • ehsaniran

مدل آرایش چشم نوروز ۹۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی