وبلاگ پزشکی و سلامتی

خواص مواد غذایی و تناسب اندام

وبلاگ پزشکی و سلامتی

خواص مواد غذایی و تناسب اندام

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

عکس نیلوفر شهیدی

       عکسهای نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی ، بازیگر زن سینما و تلویزیون ایرانی است. پدرش اسفندیار شهیدی ، مدیر فیلمبرداری می باشد. این بازیگر جوان فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر می باشد. جالب است بدانید که با وجود اینکه پدرش در حوزه سینما و تلویزیون فعالیت دارد، اما مخالف حضور دخترش در این زمینه بوده است. نیلوفر شهیدی در مجموعه تلویزیونی به کجا چنین شتابان ، شبکه پنج سیما ، نقش مریم را بازی می کرد.

نیلوفر شهیدی

عکسهای نیلوفر شهیدی

  • ehsaniran
  • ۰
  • ۰

شرکت حمل ونقل بین الملی نوین ترابر فعال در جهت واردات و صادرات ورد موقت نفت و مشتقات نفتی از کشور عراق و منطقه کردستان عراق فعال می باشد.

شرکت حمل و نقل بین المللی نوین ترابر فعال در امر واردات نفت (مازوت) از کشور عراق به مقصد بندر امام و پالایشگاهی کشور میباشد.

همچنین لازم به ذکر است شرکت حمل و نقل بین المللی نوین ترابر با بهره ‌مندی از ناوگان فعال، نیروهای متخصص و کار آزموده و بهره گیری از سیستم های مدرن و تکنولوژی روز دنیا در عرصه حمل و نقل کالا، در حوزه حمل و نقل جاده ای کالا از ایران به اروپا و کشورهای آسیایی و بالعکس می‌باشد.

حمل و نقل دریایی

شرکت حمل و نقل بین المللی نوین ترابر در ایران تاسیس گردید. این شرکت فعالیت خود را تحت عنوان شرکت حمل و نقل بین المللی، با تمرکز بر صادرات و واردات کالا، ترانزیت سوخت، و حمل و نقل دریایی آغاز نموده است ، امروز این شرکت یکی از پیشتازان حمل و نقل بین المللی است که دارای یک شبکه بین المللی متشکل از فورواردری بزرگ و معتبر است که با دقت خاصی انتخاب شده اند ، بهره گیری از تیمی مجرب و تلاش مضاعف جهت تکمیل و افزایش سرویسهای موجود این امکان را فراهم آورده که این شرکت در حال حاضر قادر به ارائه کلیه سرویسهای موجود در حمل و نقل بین المللی از جمله سرویس حمل و نقل بین المللی  هوایی – اکسپرس – دریایی و زمینی می باشد.


  • ehsaniran