وبلاگ پزشکی و سلامتی

خواص مواد غذایی و تناسب اندام

وبلاگ پزشکی و سلامتی

خواص مواد غذایی و تناسب اندام

  • ۰
  • ۰

X Window System یکی از اولین سیستم هایی بود که شامل پشتیبانی از یک تصویر دلخواه به عنوان تصویر زمینه از طریق برنامه xsetroot بود، که حداقل در اوایل انتشار X10R3 در سال 1985 می توانست صفحه را با هر رنگ ثابت یا هر تصویر باینری X BitMap کاشی کند. فایل در سال 1989، یک برنامه نرم افزار رایگان به نام xgifroot منتشر شد که اجازه می داد از یک تصویر GIF رنگی دلخواه به عنوان تصویر زمینه استفاده شود، و در همان سال برنامه رایگان xloadimage منتشر شد که می توانست انواع فرمت های تصویر را نمایش دهد (از جمله تصاویر رنگی در Sun Rasterfile). قالب) به عنوان پس زمینه دسکتاپ. متعاقباً تعدادی برنامه منتشر شد که پشتیبانی از والپیپر را برای فرمت‌های تصویر اضافی و سایر ویژگی‌ها اضافه کردند، مانند برنامه xpmroot (منتشر شده در سال 1993 به عنوان بخشی از fvwm) و نرم‌افزار xv (منتشر شده در سال 1994).

Doraemon Cute Minimal Wallpaper

Doraemon Cute Minimal Wallpaper

Kawaii Purple Wallpapers

Kawaii Purple Wallpapers

Kuromi Hello Kitty Iphone Wallpaper

Kuromi Hello Kitty Iphone Wallpaper

سیستم عامل اصلی مکینتاش فقط امکان انتخاب الگوهای کاشی کاری شده با تصویر باینری 8×8 پیکسل را فراهم می کرد. توانایی استفاده از الگوهای رنگی کوچک در سیستم 5 در سال 1987 اضافه شد.[1] سیستم عامل مک 8 در سال 1997 اولین نسخه مکینتاش بود که شامل پشتیبانی داخلی برای استفاده از تصاویر دلخواه به عنوان تصاویر دسکتاپ، به جای الگوهای تکراری کوچک بود.

Cinnamoroll

Cinnamoroll

ویندوز 3.0 در سال 1990 اولین نسخه ویندوز مایکروسافت بود که قابلیت پشتیبانی از سفارشی سازی کاغذ دیواری را داشت و از عبارت "والپیپر" برای این ویژگی استفاده کرد.[3] اگرچه ویندوز 3.0 تنها دارای 7 الگوی کوچک بود (2 الگوی سیاه و سفید و 5 مورد 16 رنگی)، کاربر می‌توانست تصاویر دیگر را در فرمت فایل BMP با حداکثر رنگ 8 بیت ارائه کند (اگرچه سیستم از نظر تئوری قادر به مدیریت بود. تصاویر رنگی 24 بیتی، این کار را با جدا کردن آنها به یک پالت 8 بیتی انجام داد. یک ویژگی تصویر زمینه در نسخه بتا OS/2 2.0 در سال 1991 اضافه شد.

به دلیل استفاده گسترده از رایانه های شخصی، برخی از کاغذ دیواری ها به شدت قابل تشخیص شده اند و جایگاه فرهنگی نمادین به دست آورده اند. Bliss، تصویر زمینه پیش فرض ویندوز XP، به پربازدیدترین عکس دهه 2000 تبدیل شده است.

 

  • ۰۳/۰۶/۱۰
  • ehsaniran

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی