وبلاگ پزشکی و سلامتی

خواص مواد غذایی و تناسب اندام

وبلاگ پزشکی و سلامتی

خواص مواد غذایی و تناسب اندام

  • ۰
  • ۰

شرکت حمل ونقل بین الملی نوین ترابر فعال در جهت واردات و صادرات ورد موقت نفت و مشتقات نفتی از کشور عراق و منطقه کردستان عراق فعال می باشد.

شرکت حمل و نقل بین المللی نوین ترابر فعال در امر واردات نفت (مازوت) از کشور عراق به مقصد بندر امام و پالایشگاهی کشور میباشد.

همچنین لازم به ذکر است شرکت حمل و نقل بین المللی نوین ترابر با بهره ‌مندی از ناوگان فعال، نیروهای متخصص و کار آزموده و بهره گیری از سیستم های مدرن و تکنولوژی روز دنیا در عرصه حمل و نقل کالا، در حوزه حمل و نقل جاده ای کالا از ایران به اروپا و کشورهای آسیایی و بالعکس می‌باشد.

حمل و نقل دریایی

شرکت حمل و نقل بین المللی نوین ترابر در ایران تاسیس گردید. این شرکت فعالیت خود را تحت عنوان شرکت حمل و نقل بین المللی، با تمرکز بر صادرات و واردات کالا، ترانزیت سوخت، و حمل و نقل دریایی آغاز نموده است ، امروز این شرکت یکی از پیشتازان حمل و نقل بین المللی است که دارای یک شبکه بین المللی متشکل از فورواردری بزرگ و معتبر است که با دقت خاصی انتخاب شده اند ، بهره گیری از تیمی مجرب و تلاش مضاعف جهت تکمیل و افزایش سرویسهای موجود این امکان را فراهم آورده که این شرکت در حال حاضر قادر به ارائه کلیه سرویسهای موجود در حمل و نقل بین المللی از جمله سرویس حمل و نقل بین المللی  هوایی – اکسپرس – دریایی و زمینی می باشد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی