وبلاگ پزشکی و سلامتی

خواص مواد غذایی و تناسب اندام

وبلاگ پزشکی و سلامتی

خواص مواد غذایی و تناسب اندام

  • ۰
  • ۰
       استفاده از گلدان در دکوراسیون

گل های مصنوعی در سرویس بهداشتی یکی از مکان هایی که می توان در آن از گل های مصنوعی بهره برد، سرویس های بهداشتی هستند. دکوراسیون داخلی این فضا به دلیل مسائل بهداشتی معمولا به رنگ سفید است و این گل و گلدان ها؛ هم می تواند بر زیبایی این فضا بیافزاید و هم یکنواختی دکوراسیون داخلی آن را از بین ببرد. گلدان ها و گل هایی که در این فضا مورد استفاده قرار می گیرند بسته به دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی خانه تان هستند. ولی بهتر است در چنین فضاهایی از گلدان هایی با ارتفاع کوتاه و شاخه گل هایی متناسب با ارتفاع گلدان تهیه شود.

 

اگر وقت ندارید که هر روز گل روی کنسول ورودی خانه را عوض کنید، از گل های مصنوعی استفاده کنید گلدان های مصنوعی روی میز کنسول ها اگر وقت آن را ندارید که هر روز گل روی کنسول ورودی خانه را عوض کنید، به جایش از یک گلدان و گل های مصنوعی استفاده کنید. این کار باعث می شود تا همیشه موقع ورود و خروج از خانه طراوت و نشاط و شادابی این گل ها همراه تان شود. برای کنسول ورودی های خانه اگر از گلدان های دایره ای و شاخه های بلند استفاده کنید جلوه گری آن ها بیشتر خواهد بود. سعی کنید شاخه های مصنوعی ای که انتخاب می کنید از نوع پر کار و پر جزییات باشد تا بیشتر به چشم بیاید.

 

به جای خاک از میوه هایی مانند سیب یا لیمو برای نگه داری شاخه ها درون گلدان استفاده کنید گل های مصنوعی روی اپن آشپزخانه اگر نمی دانید که روی کانتر آشپزخانه تان را با چه چیزی تزیین کنید ما به شما می گوییم که یک گلدان گل مصنوعی می تواند حسابی چهره آن را دگرگون کند و حتی شما را ترغیب کند تا از فضای کانتر آشپزخانه تان بیشتر استفاده کنید و همین این گلدان های روی کانتر انگیزه شما را هم برای انجام کارها در آشپز خانه بالا می برند. این گلدان ها می توانند از نوع گلدان های بلوری پایه بلندی باشند که شاخه های بلند تر از خودشان را درون خود نگه می دارند. برای این که گلدان های بلوری تان بیشتر با دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان جور در بیاید به جای خاک مصنوعی از میوه هایی مانند سیب یا لیمو برای نگه داری شاخه ها درون گل دان استفاده کنید.

 

این گل ها همیشه نشاط و شادابی میز غذاخوری شما را حفظ می کنند گل های مصنوعی روی میز غذاخوری میز غذاخوری بهترین گزینه برای قرار گرفتن گلدانی از گل های مصنوعی است. این گل ها همیشه نشاط و شادابی میز غذاخوری شما را حفظ می کنند. برای این که دید افراد موقع غذاخوردن دچار مشکل نشود و این گلدان ها هم برای دسترسی پیدا کردن به انواع و اقسام ظرف و ظروف مشکل ایجاد نکنند از گلدان های پایه کوتاه با شاخه گل های کوتاه استفاده کنید. اصلا می توانید یکی از ظرف های زیبایتان را روی میز بگذارید یک اسفنج توپی که معمولا در گل فروشی ها پیدا می شود را درون آن گذاشته و شاخه گل ها را درون آن فرو کنید تا زیبایی همیشگی مهمان میز غذای تان شود.

 

از گل هایی که حکم چراغ های روشنایی رومیزی دارند برای دکوراسیون خانه استفاده کنید گلدان های مصنوعی، چراغ های رومیزی برای دکوراسیون داخلی اگر چرخی بین مغازه ها بزنید حتما می توانید گلدان های گل مصنوعی ای را پیدا کنید که حکم چراغ های روشنایی رومیزی دارند. این چراغ ها می توانند شکل های مختلفی داشته باشند. پایه بلند، پایه کوتاه، چاق، لاغر و یا هر آن چه که شما می پسندید. هم چنین این چراغ ها قابلیت این را دارند که در هر فضایی مورد استفاده قرار بگیرند. از آشپزخانه گرفته تا اتاق خواب ها و اتاق نشیمن.

 

گلدان گل های مصنوعی را می توانید روی جاکفشی ها هم جانمایی کنید گلدان گل های مصنوعی رو جاکفشی ها در دکوراسیون منزل گلدان گل های مصنوعی را می توانید روی جاکفشی ها هم جانمایی کنید. برای جاکفشی های با ارتفاع کوتاه گلدان های پایه بلند و کمی کشیده و برای جاکفشی های بلند هم می توانید گلدان های کوتاه و کمی چاق و گرد در نظر بگیرید تا این تضاد باعث شود تا بیشتر به چشم بیاید.

 

میزها معمولا از گلدان های مصنوعی برای ایجاد هماهنگی بصری میان اجزای میز استفاده می شود میز غذاهای رسمی و گلدان های گل مصنوعی چند پاراگراف بالاتر راجع به گلدان های مصنوعی روی میزهای غذا صحبت کردیم. حالا هم می خواهیم همین ایده را برای میزهای کمی رسمی تر هم بررسی کنیم. در این گونه میزها معمولا از گلدان های مصنوعی برای ایجاد هماهنگی بصری میان اجزای میز غذا استفاده می شود همچنین در برخی از مواردی که احتمال آلرژی داشتن  افراد هم وجود دارد از گل دان های گل مصنوعی استفاده می شود.

استفاده از گلدان در دکوراسیون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی