وبلاگ پزشکی و سلامتی

خواص مواد غذایی و تناسب اندام

وبلاگ پزشکی و سلامتی

خواص مواد غذایی و تناسب اندام

  • ۰
  • ۰

دانلود Armies of Dragons -بازی ارتش اژدهایان اندروید

Armies of Dragons از عناوین جذاب در سبک استراتژی برای Android طراحی شده توسط استودیو بازی سازی Animoca است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ عرضه شده است. Horde ها در حال تسخیر سرزمینتان هستند و هدایت گروهی از سربازان شجاع در این بازی به اختیارتان گذاشته شده است تا جلوی آنان را بگیرید. هر چند که تعداد زیادی دارند ولی سطح هوشی این موجودات نسبتا پایین می باشد.

Armies of Dragons  Armies of Dragons

با به کار بردن روش های مناسب در بازی Armies of Dragons و به دام انداختن نیرو های مهاجم، کار کنید تا دست از حمله بکشند و به سرزمین خودشان برگردند. در هر مرحله از بازی با نژاد های مختلفی از دشمنان روبرو خواهید شد که هر یک دارای ویژگی و قدرت خاصی می باشد و با ترفند های مختلفی به سمتتان هجوم می آورند. سه Lane یا مسیر برای عبورشان وجود دارند و باید چیدمان نیرو هایتان به نوعی باشد که نتوانند از این راه ها عبور کنند.

چندین شخصیت با خصوصیت های عالی طراحی شده اند تا آن ها را در یک گروه جمع آوری کنید و به نبرد با Horde های بدذات بروید. جادو و استفاده از نیرو های جادوئی در Armies of Dragons از مهم ترین مواردیست که حتما باید به آن ها توجه داشته باشید. بدین معنی که در کنار جنگ های تن به تن، ماده جادوئی که Mana نام دارد، به کار ببرید و بلایای متعددی را بر سر دشمن بیاورید! هر امتیازی را که در بازی ارتش اژدهایان به دست می آورید، قابل ثبت در Leaderboard جهانی می باشد ولی برای این کار نیاز به اتصال اکانت شبکه های اجتماعی از جمله Google+ دارید. به طور کلی ۱۲ جهان در بازی Armies of Dragons به وجود آمده اند که داخل هر یک از آن ها، ۸ مرحله هیجان انگیز وجود دارد. طبیعتا برای اتمام مراحل اولیه نیاز به تلاش زیادی ندارید ولی سطوح بالاتر باید به سختی کار کنید.

حجم فایل : ۴۴٫۰۴ مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه ۲٫۳ یا بالاتر

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی

جستجوهای ورودی:

بازی آنلاین کلاش برای موبایل+ دانلود بازی های جدید۲۰۱۴ اندروید برای موبایل و تبلت+

مطالب مرتبطی وجود ندارد.


ارسال شده در شهریور ۳۰م, ۱۳۹۳

بازدید
  • ۹۳/۰۸/۱۴
  • ehsaniran

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی